Gzrilknur Fatos1995 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ akdeniz ilçesinde oturuyorum. Şehir hastanesine gidiyorum. doktor Mehmet kaya. En başta ona gittiğim için değiştirmekte istemiyorum. Her ne kadar yol sıkıcı olsa da. 35+2 🙏♥️
Meyrus33 Duamucizem açıkçası çokta memnun kalmadım ben sandım ki güzel ilgilenecek ama çok normal devlet hastanesi neyse o da o sadece muayene 150₺ veriyorsun vazgeçtim bende