Gnc33 Bende mezitli de oturuyorum kızlar 35 haftalık hamileyim doktorum medicaldeki ayşenur hoca tahmini doğumum 27 ocak
Duamucizem Fatos1995 19 oldum bugün tam anlamıyorum hissedip hissetmeidgim sadece sirt üzeri uzandığında bazen dalgalanma gbi oluyor o kadar otururken falan hiç bise hissetmiyorum normal mi bilmiyorum da
Duamucizem Fatos1995 ıns ya 15 16 da hissediyor kıpır kıpır durmuyor diyolar elim karnımda geziyorum aksama kadar bise hissetmiyorum 😣😣
Fatos1995 Duamucizem hayır üzülme bende hissetmedim o haftalarda ama ilerleyen zaman da tam net hissetceksin üzme kendini
Meyrus33 Ben Mersin Erdemli , 23 haftalığım ama hala sabit doktorum yok, önce arzu doruk özele gittim sonra Yenişehir Erdemli, Erdemli devlet hastanesi, şehir hastanesi derken bi sürü doktora gittim, artık sabit doktor bulmam lazım kafam çok karışık
DBsvn Meyrus33 bende arzu hanıma gittim ama beğenmedim açıkcası daha sonra Banu hanım gittim akademi hastanesine
Duamucizem Meyrus33 arzu hanımdan memnun kaldınız mı adını çok duydum ama bide kaçıncı haftada hareket hissetiniz
Fatos1995 Ben de tuğrul beye gidiyorum kistim var di hala var sezaryan yaparken onuda alçak bakalım nasıl olcak korkuyorum zaten hiç ameliyat olmadım bakalım nasıl olcak
Duamucizem Fatos1995 ıns ya sabirsxilikla bekliyorumm allhimm ıns sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsn
Meyrus33 Duamucizem açıkçası çokta memnun kalmadım ben sandım ki güzel ilgilenecek ama çok normal devlet hastanesi neyse o da o sadece muayene 150₺ veriyorsun vazgeçtim bende