Guguk Seymasezer bebeğin pozisyonundan oluyo ultrasonda görürsünüz kaburgaya ya ayak ya baş dayıyo minnoşlar
Asrinayaz tugbamehmet yok cnm doğum pozisyonu almak kötü bişi değil ki bu haftalarda dönmesi lazım zaten
tugbamehmet gezentianne evet yavaş yavaş öğreniliyor ama birşey duyunca d acaba bende mi öyle olcam gibi tereddütler de oluyor ne yazıkki 😟
Seymasezer Hepinize çok teşekkür ederim haftaya çarşamba randevum var sorucam bakalım doğum pozisyonu mu almış