Seymasezer Offffff kızlar 27 haftalık hamileyim suan işteyim calısıyorum. Son bir aydır sağ göğsümün ordaki kemiklerim ve sırtım dehşet derecede ağrıyor özellikle sağ göğsümün altındaki kemikler :( niye böyle oluyor çıkmama daha 3 saat var nasıl dayanıcam bilmiyorum
Asrinayaz Seymasezer carm aynı durum bndede var doktoruma sordum doğum pozisyonu almış o yüzden ağrıyormuş ☺️ Ayak ve poposu orda dedi
Ikbalper Seymasezer bunu ilk kontrolünde doktoruna ilet canım. Bende de olmustu doopler ile bakmıştı doktorum. Sonra ben kullandığım çamaşırdan olduğunu anladım. İçindeki tel mahvediyormuş beni. Sporcu-emzirme sütyeni alıp onları kullandım. Göğüs altındaki ağrım hiç kalmadı.
gezentianne Seymasezer Bebeğiniz baş aşağı pozisyonu aldıgında sağ göğüs kafesinin oralar ağrıyabilir benim de 28'de oldu. Bebek büyüdükçe malesef bunlar olıyor kaburgaları da sıkıştırıyor. Sırtüstü yatmayın hep yan yatın
Ummuhumeyra Seymasezer canım bende 28+0 oldum aynı ağrılar bende de vardı doktora gittim göğüslerimin alt taraflarını gösterdi bebek doğum pozisyonunu almış ayakları ile oralara baskı yapıyormuş yani normal her zaman ki gibi 😘
Fikret_kayra Fikrim yok usutmekten diyicem ama bir ay olmuş ne desem yalan olur üstte kalsın bari.. 😁😁geçmiş olsun..
senem304 benim de ayni yerlerde cok agrim vardi. gebelikte normal bebek buyudukce agri olabiliyor hem sirtta hem gogsun altinda. magnezyum hap olarak kullanamadigim icin toz olarak aldim yavas yavas agrilarim azaldi doktor icmemi soylemisti. kalsiyum ve magnezyum eksikligi agriyi arttiriyor icmelisin diye
Burcu2626 Bebeginizin pozisyonuyla alakali olabilir belki agriniz o kisminiza baski yapiyosa benim de bu gunlerde hep toplaniyo ondan dolayi kasiklarimda ve o toplandigi yerde hafif agrim oluyo 27+4 olduk bizde
tugbamehmet Aynı agrı bende de var sol göğsümün altındaki kemik fena halde agrıyor sırtımla birlikte yatarken otururken bazen hafiflesede bazen öyle şidddetli agrıyor ki anlatamam doktorumu aradım sordum normal ama dayanamıcak şekilde olursa gel dedi daha gitmedim dayanmaya çalışıyorum kontrol günüme kadar 😟
tugbamehmet Asrinayaz nasıl yani dogum pozisyonu canım benim de çok agrıyor aynı anlatıldığı gibi sol göğüs altı 26 haftadayım erken doğum falan olamaz değil mi 😱
Mdnmhmt Aynı ağrı bende de var tam tarif edilen gibi sağ göğsün altı ve sırt bölgem. Bir-kac gün sonra kontrolüm bende merakla bekliyorum ki acaba sebebi nedir diye 🙄
Aslihanfs Bebek pozisyonu ile alakalı evet, bi çözümüde yokmuş acıkcası, doktorum zamanla geçebileceğini veya doğuma kadar devam edebileceğini söylemişti. 1 ay kadar hem sırt hemde kaburga ağrısı yaşadım. Sonrasında kendi kendine ikisine geçti 😊
gezentianne tugbamehmet Bebekler genelde 26-30 hafta arası doğum pozisyonunu alır.Baş aşağı durduğu için de ayaklar göğsümüzün altına gelip baskı yapar.
Asrinayaz tugbamehmet yok cnm doğum pozisyonu almak kötü bişi değil ki bu haftalarda dönmesi lazım zaten
little_mom_141 Canım ben de aynı yerde ağrı ve batma hissi yaşıyorum. Oturarak çalıştığım için diye düşünüyorum çünkü tatil gününde evde ağrım azalıyor. Artık aralarda ayağa kalkmaya çalıyorum ama yetmiyor tabi. 29 haftalık olduk izni bekliyorum
tugbamehmet gezentianne benim ilk hamileliğim ve çok bilgim yok herşeyden korkuyorum istemsiz birde o göğüs altındaki kaburga agrısı olduğu zaman sırt üstü yatttıgımda geçiyor ama bebeğe zararı olur mu bilmiyorum ve tedirginim kontrol gününü bekliyorum dr için de 10 Ocak ama kafamda bir sürü soru var hep bi tedirginlik 😟
gezentianne tugbamehmet Aksine sırtüstü yatınca kan akışı yavaşlıyor oksijen azalıyor cok zararlı ve yattıkça daha cok ağrır haftadan sonra hep yan yatmanız lazım en cok da sola..
Minikkurbaga Seymasezer benim de o şekildeydi çok fazla ağrıyordu oturamıyorum resmen doktora sorduğumda ayakları orada safra kesene baskı yapıyor dedi sendede öyle olmuş olabilir
tugbamehmet gezentianne evet yavaş yavaş öğreniliyor ama birşey duyunca d acaba bende mi öyle olcam gibi tereddütler de oluyor ne yazıkki 😟