ozgecpr inan bende çok takıntılıyım bizde erkek bekliyoruz sağlıklıca inşallah şimdi bıraksalar şimdiden kiloları vermeye başlarım biran önce doğursam da kilo vermeye başlasam diye bekliyorum hiç haz almam kalın bacaktan lömpür lömpür etten ama çocuk doğuracağız onun sorumluluğu sağlığı binevi bizim yediklerimize bağlı o yüzden sağlıkla kucağına alana kadar kilonu dert etme ha söylemesi kolay evet bende dert ediyorum ama ne yazık ki yapacak bişey YÖK birde anatomik olarak Doğumdan önce zayıfmışsın Doğumdan sonra da kalmaz ilk çocukta kilo kalmadığını söylüyorlar ikinci üçüncü bebekte kilo kalıcı oluyormuş o yüzden akışına bırak bebeğini düşün psikolojini de bozma bebeğin için oda çok önemli biliyosun dur