23+1 haftadayız 49 kilo ile hamile kaldım şuan 57 kiloyum sizlere göre fazlaca kilo almışım 😏 erkek bebek bekliyoruz ben bebeğim daha ortada yokken unisex kıyafetler alıyordum 😹 fazlaca kıyafetimiz var erkek olduğunu öğrendikten sonrada aldığım takımlar oldu eksiklerimiz hala var ama reflü yastığına kadar aldım son aylara bırakmak istemiyorum hamilelik son aylarda ağır geçiyormuş benimde ilk Gebeliğim öneriler üzerine hareket ediyorum son aylar ayak şişmeleri çok olacağından fazla mağaza gezme imkanınız olmayacak o yüzden 3. Trimestere çok fazla bişey bırakmamanızı öneririm