himeros35 ay aynı benim gibi benim de 17 haftalık kaybım var :( atlatmam bir buçuk seneyi buldu gerçekten çok üzülmüştük... ikinci gebelikte kalp atışı olmadı mecburen kürtaj oldum. Şimdi 3. Kez hamileyim 13+5 geçen hafta bnmde 34mm idi. Hamile kalmadan önce gittiğim İstanbul’daki doktorum direkt serklaj demişti. Şimdi taşındık ankaradaki doktorum ise açılırsa atalım vs diyor... Perşembe günü gideceğiz telefonda konuştuğumuzda dikiş atacakmışım gibi hazırlıklı gel dedi. Bende dikiş atılmasından yanayım riske atmamak için... hemde kendimi daha güvende hissederim diye tahmin ediyorum. Serklaj nasıl bir işlem tavsiyeleriniz var mı acaba bebek kayıplarımız benziyor danışmak istedim size.