Ilk gebeligim.16 haftamda 19.9 mm ike serklaj oldum,doktor tamamen bana birakti %50 50 ihtimal dedi,ben karar verdim dikis artırdım. Hunilesme de vardi cunku. Dikişten sonra 3 hafta wc harici kalkmadan yattim progestan ı düzenli kullandim (hala kullanıyorum) 3 hafta sonunda rahim agzim 40 mm e cikmisti ve suan 30 haftaligim işime de geri doneli 10 hafta oluyor cok sukur 🤲 o yuzden asla ihmal etmeyin serklaj cok yararlı bi tedbir