Didem25 yarim33 hatırlamıyorum ya benim eşim de dr genelde onla konuşuyor dr um ben bebeği izliyorum sadece🙈😊 ama şuan ayakta çok durunca acayip baskım oluyor yarın kontrole gidebilirim