Hazalgolbasi benim de 94 , sadece kıyafet aldım ama onun dışında herhangi bir hazırlığım yok ,bir de minoris indirimdeyken deterjanını şampuanını almıştım.Rahim agzında dikişim var ayakta çok duramıyorum iyice ağırlaşmasan hazırlıkları yapmam lazım ama bende tık yok😂