busra2512 Prensesim2018 kan tahlilini de yaptırıp bi kadın doğuma gitmelisin bebeğin kesesini görmek için ben öyle yapacam yani 😀
Siibeell 4 haftalıkken ögrenmiştim bende kalp atışını dinliyeyim diye 6 haftalık olunca ilk muayneme gitmiştim ama doktorum haftaya dinleyelim dedi perşembe gidicem kalp atışını dinlemeye 7 hftalık olucaz inşallah :) hayırlı olsun sizede :)
busra2512 Siibeell teşekkür ediyorum size de hayırlı olsun inşallah 🥰 bizi de erteleyecek muhtemelen 🤭