Deryaserkan ben daha önce bebek kaybettiğim için genetiğe göndermiştik bebeğimizi 12 haftalık kalbi durmuştu. Benden ve eşimden de kan alındı Ankara’ya gönderildi. Orada sonuçlar 2 haftada geldi ama temiz çıkmıştı bebeğimiz de sağlıklıymış aslında ama nasip işte olmadı. Şimdi tekrar gebeyim doktorum önlem amaçlı kullanalım dedi bende kullanıyorum hergün göbeğimden kendim yapıyorum. Progestanı da önlem amaçlı verdi yukarı tutunmuştu aslında bebeğimiz ama onu da risk almayalım dedi sabah akşam vajinal yolla da onu kullanıyorum.