Smile0 nemu63 Koltuk altından emilim kolay oluyor diye korkuyorum aslında ondan ama sizde sıkıntı olmamış bu zamana kadar olmazda inşallah 😊
Susu91 Ben Siveno roll-on kullanıyorum. Çok temiz içerikli ve kokuyu engelleyip terlemeyi azalttığı için tercih ediyorum.
Tazeanne0134 Smile0 aynen oyle canım ben elimden yelpaze ile geziyorum 🤭 ama bu aralar biraz üşüdüğümü hissediyorum
Smile0 Tazeanne0134 Benim ev çok sıcak oluyor kışın bile tşörtle geziyorum. Dışarı çıkınca üşüsem bile terlerim garip😊🤷♀️
Meralll59 Smile0 bakkaldan mavi ambalajlı olanını alıyorum onun tanecikleri yok direkt toz vaziyette.avcumun içine biraz döküyorum çok az suyla ıslatıp kltuk altıma sürüyorum.
SbnmTlg Ben hep kullanıyorum. Alüminyumsuz olanlardan. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. İnşallah olmaz da 🙏🏻
Lindam Smile0 valla şimdi duştan çıktım şimdi sıktım. Her zaman sıkıyorum. Doğuma 2 gün kaldı allahın izniyle biley olcağını sanmıyorum
Asnb Smile0 canim ben asiri ter kokan biriydim ta ki eczaneden ingiliz karbonati alip hafif sulandirip koltuk altima surene kadar mucize gibi gercekten hic ter kokmuyosunuz💖🎈
Sweetblonde88 Smile0 spreyi olanlar nefes yoluna kacıyor rahatsız oluyorum fakat roll on yada stick olanları kullandım.
Smile0 sonsuzmasalim önceden kullanıyordum ama hamile olunca kullanmadım deodorant kullanıyorum arada ama onda da Bi sıkıntı olur mu korkusu var.
sonsuzmasalim Smile0 yok olmaz😊 ben ilk hamileliğim de deotak kullandım emzirirkende kullandım ve şuan ikinci kez hamileyim ve hala kullanıyorum😅