Lindam Edayslm ederim canım . Sen o arkadaşın dediğini sor doktoruna rahim ağzı sıyırma neyse denesin o da kuzum.
Lindam Edayslm sanırım orda doktor plasentanın etrafını parmağıyla uyarıyor 2 saat sonra kendin sancın başlıyor.
Yenidilek Lindam aynen tam olarak öyle o şekilde muayene oldum 2-3 saat sonra sancılarım başladı 8 dk 6 dk derken bir baktım 9 cm olmuşum
Lindam Edayslm https://www.google.com.tr/amp/s/mhthayat.haberturk.com/hamilelik/dogum/haber-amp/1031457-dogumda-zarlarin-siyrilmasi-ne-demek şurdan oku bak sende
Edayslm Lindam canım bizim doktor bundan hic bahsetmedi Yaparmı bilmiyorum. Damardan suni benim hastanenin yaptıgı
Lindam Edayslm benim de bahsetmedi ama sormakta fayda var. Sunide Çıksorut oluyor diyorlar. Zorlanırsan epidural iste bari
Yenidilek Edayslm benim bebekte değil benim mememde problem var maalesef başı yok bir türlü çıkaramıyorum sütüm de yeterli değil ayrıca. Hamilelikten doğumdan daha zor şimdi benim için bu kısım
Edayslm Yenidilek zamanında doğmanın sütün hemen gelmesiyle alakası yok desene kiminin hemen geliyo ya hayret ediyorum bakalım ben neler yasayacagım. Hastanede nasıl beslendi doğar doğmaz
Yenidilek Edayslm yok canım sözde derler ki normal doğur sütün hemen gelir. Hastanede azcık emzirdim tabi gene bir iki damla geldi mama verdim. Yenidoğan sarılığımız var emdikçe geçermiş ama süt yok. Mamaya başladım sütüm gelene kadar mama vereceğim.