ozlemgorgel
ozlemgorgel benim de dün sabah geldi pembemsi bir kandı. Arkasından bir saate kalmadan suyumda geldi. Hastaneye gittiğimde 4cm açılmak vardı ama sezeryan olmak zorunda kaldım. Suyun gelmezse bir sıkıntı olmaz. Hatta ben akşama gidecektim ama suyun gelirse bekleme