ozlemgorgel Merhaba anneler 39+5 iz yeni nişanım geldi, nişan ardından doğum hemen olur mu sancım yok hala ama?
Deniz34 ozlemgorgel hayırlısı olsun 38. Haftada nişan gelmişti. 40+1 de suni sandı ile doğum yaptım hemen olmayabilir sancın ama yakındır
Yavuzum1202 Hemen doğum olmaz haftalarca bekleyen var ama siz ilk muane de doktorunza söyleyin zaten az kalmış doğuma bende 39+6 yım daha nişan gelmedi
ozlemgorgel MeryemEnes1 pembemsi bir leke değişiyo kahverengi de olabiliyor o olunca genelde doğumun yaklaştığını olacağını söylerler😊
Alparslnbuss MeryemEnes1 rahim ağzını tıkayan sümüksü bir yapı dış etkenlerden koruyor enfeksiyondan falan bu sümüksü sey düsünce 1 gün bazen 1 hafta bazende 10 gün sonra doğum oluyor genelde
Nermin_aliyeva MeryemEnes1 salam azerisen? Men 38+5 hamileyem doguwa aid hecne.hele.his.elemirem.arada belim.agriyir aybawi oimi qarin agrimda yoxdu
MeryemEnes1 ozlemgorgel benim ilk hamileliyimde sancım gelir gelmez hastaneye gitdim 16saat acı çektim
MeryemEnes1 Alparslnbuss he nebileyim ilk dogumumda hiç bir sıkıntım yoktu hatta hiç bir belirti bile yoktu ama gecen ay 24 bu ayı hesapladım bu ayın 27 denk geldi adetim gecikti acaba hamilemiyim bende
LeylaNaileDemir Herkesin ki farklı olabiliyor benim de ilk gebeliğimde suyum geldikten bir saat sonra nişanım gelmişti daha sonra sancım geldi dört cm açıklıkla hastaneye gitmiştim
Saidazzz Damlacik88 doguma yakin pembe bi renkte ve ya kahve renginde gelen bisey ki dogum yaklasiyo demek
Habillim Ben dogumdan cok korkuyrmm 2 dusuk yaptim 3. Ye hamileyim dogum hakkinda hicbir bilgim yok ozellikle catala oturma ne demek