Babyloadingg Benim dr um da günde 1 kez beyaz çaya izin vermişti arada içiyorum bi zararı olmadı hemde ödem attırıyo ..
Akademisyenanne firstmom gunde 2 bardak ihlamur tuketiyorum. Ayva dilimleriyle kaynatiyorum. Sonradan icine yarim limon, bir cay kasigi kadar zencefil dokuyorum. Doktorum musade etti bu karisima.
Deletedmom0093 Akademisyenanne Benim bu sitede kafam inanılmaz karışıyor, ihlamur düşük yapar yazmıştı biri dün bir postta. Doktorunuz ne diyor ihlamur konusunda ben de merak ediyorum ?
Tubaska Minnosizmmm evet bana doktorum önerdi bende iyi değil diye biliyodum ama iyi bir doktora gidiyorum. Bilinenin aksine ödem attırıyo dedi gerçekten bacaklarımdaki ödem içince geçiyo
Tubaska deletedmom2626 doktorumun tavsiyesi kafadan uydurmuyorum . Kendim de içmeye başladım ve faydasını gördüm
Akademisyenanne Deletedmom0093 9 ay 5 gunluk hamileyim. Hic sorun yasamadim. Doktorum 2 bardagi aşma diyor.
Rainhn Mumkunse icme bitki çayı dusuge sebebi oluyormuş hele o yeşil çay falan asla yani ıhlamur hariç hicbisey icmeyin