firstmom Hamiş anneler, gebelik süresi boyunca hangi bitki çaylarını gönül rahatlığıyla tüketebiliriz 😊
NisaMomy firstmom arada ıhlamur içiyorum ben birde doktor bebişe kilo yapsın dıye her gün zencefil içmemi söyledi hazır olmiycak ama tazesini kesip demle dedi😊
firstmom Tubaska normalde içiyordum düzenli ama hamileliğimden beri hiç içmedim genelde önermiyorlar ya 🙄
Minnosizmmm Seymanur0707 yeşilçayı doktorunuz mu önerdi? Ben her gün tüketen biriydim siyah çayla aram yok 4 doktora sordum hepsi de asla içme çocukta kalp rahatsızlıklarına sebep oluyor dediler.
firstmom Erenveannesi peki ne kadar içebiliriz her gün bir bardak fazla olmaz di mi ya da iki günde bir 😊
NisaMomy firstmom suyu kaynatıp zencefili kesiyorum içine atıp 10 dk dinlendirip bal veya pekmezle içiyorum. Günde bir taneden fazla olmamak şartıyla😊
GokAnne Bende ıhlamur vs kasları gevşetip vucudu rahatlattığı için düşüğe sebebiyet verdiğini duymuştum tabiki belki ilk aylar için geçerlidir bu bilgi bilmiyorum
Tubaska Minnosizmmm evet bana doktorum önerdi bende iyi değil diye biliyodum ama iyi bir doktora gidiyorum. Bilinenin aksine ödem attırıyo dedi gerçekten bacaklarımdaki ödem içince geçiyo
Tubaska deletedmom2626 doktorumun tavsiyesi kafadan uydurmuyorum . Kendim de içmeye başladım ve faydasını gördüm