Htcgnl
Evet benim annemein ananemin zamanında yokmuş ve ben 4 850 gr doğmuşum şu anda gebelik şekerim var anneme söylediğimde keşke bizim zamanımızda da olsaydı da biz de yaptırsaydık belki iri doğum yapmazdım ya da şu anda da belki sende de çıkmazdı dedi. Ben kimseye yaptır ya da yaptırma diyemem sadece kimseyi ben yaptırdım şu oldu bu oldu denmez çünkü burada herkes hamile kötü etkilemek acımasızca olur. Yalnız gitmek zorunda olanlar vardır, eşi izin alamayanlar vardır.. Zaten hastane ortamı birşey bile olsa müdahale edilir.