onların verdikleri bizim bildiğimiz şeker değil yalnız glukoz. vücuda o kadar zararlı şekeri hangi doktor vermek istesin niye sizin sağlığınızla oynasın ki. benimde ne aile de var hastalık nede ben daha önce böyle bişey yaşadım ama bende gebelik şekeri çıktı hızlı kilo alıyodum şuan kontrol altında. bende şeker yoktu önceden demeyin, bu hormonlara bağlı çıkan bişey yani doğumdan sonra kayboluyor. korkacak hiçbirşey yok. doktorunuz uygun görürse yaptırın uygun görmez istemezse yaptırmayın ve asla kimseyi dinlemeyin. ama yaptırmakta zarar yok.