Hayal11 ben jel kullandığım dönemde hiç ilişki yaşamadım zaten düşük riski nedeniyle kullanılıyor yada tup bebekte tutunmayı kolaylaştırmak için o yüzden o dönemde ilişki olmaması daha iyi diye düşünüyorum. Doktorlar bile yasaklıyor zaten düşük.riski olduğunda ilişkiyi. Jeli yaptıktan sonra 5 dakika yatmak yeterli sonrasindada 10 15 dakika kadar yürüyüş daha iyi emilmesini sağlıyor