Misssimsek merhaba benimde tüp bebek ve crinone kullandım,sanırım uygulamayı yanlış yapıyorsun,1kere ilacı yavaşça sok ve 1-2 sıkmadA zaten ilaç kalmayacaktır,3-4kere yaparsan tahriş edersin.yanlış hatırlamıyorsam 12. Haftaya kdr kullandım son zamanlarda girmesi zorlaşıyordu sadece ve ilacı bıraktıktan sonra 1-2 hafta hala ilaç geri geliyor endişelenme