Obsesifk Nero bencede o psikolojiyle dışarı çıkıp rahatlamak ister insan al bebeğini çık dışarı oh mis gibi bizimki mayısa denk geliyor ayy havada ne güzel olur resmen yaz aşeriyorum 🤭
Zhrnc Ben dün boyattımve kestirdim gittiğim kuaför genelde hamilelere sac boyası yapıyordu zaten görüyodum Organik boyayla boyattım 16+3üm bu arada
PembeLia Melegimveben Neden ki hiç duymamıştım kepek, Doğumdan hemen sonra boyamak zararlı mı acaba hiç bu kadar siyah saçlı olmamıştım.🤭🤭
Melegimveben PembeLia bilmiyorum ama diplerim çıktığı gibi kepek oluyo ve boyamadan geçmiyo 🤭 doğumdan sonrada emzirme dönemi diye önermiyorlar 🙄
PembeLia Melegimveben Doğumdan sonra boyayan çok fazla, doktoruma sormadım henüz ama Doğuma yakın tekrar kestirip Doğumdan sonra hemen boyamayı düşünüyordum .🤔
Melegimveben PembeLia ben bu hafta yine sorcam doktoruma bitkisel boyayabilirmiyim diye 🤔 kafam kaşınıyo😂😂