Naz1989 bende çok kararsız kaldım ama saçlarım sarı ve diplerden çok rahatsız olmaya başladım hiç çıkmayan beyazlar da çıkmaya başladı üstelik bugün boyattım kuaförün bahçesinde açık alanda kendimi daha iyi hissediyorum umuyorum bebeğimede yansır bu durum 27.haftadayım bu arada ama dayanabiliosanız boyatmayabilirsin tabi tercih meselesi