Ceesuu Gulcangzl16 ne demek. Stres yapicak şeyler aramayalim kendimize lütfen hamileyiz biz. İki gündür çok üzgünüm. Bugün oğlum çok az hareket etti. 26 haftalığiz biz de. Minicik yawrular hemen etkileniyo. Mutlu ve neşeli ol.
Sanemsoz Ohoo ben baya geç hissetmişim,25. Haftada hissetmiştim🙈 zaten doktorum da 20. Haftadan önce hissetmezsin demişti🤷🏻♀️O hissedenler gaz sancısını bebek sanıyor demişti
Guguk Sanemsoz sizin doktorda biraz sallamış 😂 ilk gebelikte eğer çok zayıfsanız 16. Haftanın içinde hissetmek bilimsel olarak da mümkün ve normal. Ha ondan öncesi bağırsak hareketleri ama 20 öncesi derse bence herkes güler buna
Arzuderinn __meczup__ resmen paranoyaklık:) hissetmeye basladigim an hareketsiz durduğunda uyuyamiyorum sabaha kadar. Doktora gidiyorum hemen oda gülüyor bırak annesi biraz dinlensin seni dinlendiriyor diyor :)))
Damla123- Gulcangzl16 bu çok normal bende 16+4 hissetmedim vücudunu kasma hareket hissetmek için bekle bakalım 20 falan olsun stres yapma anlıyorum burada o kadar çok post açıyorlar ki 14 de hissettim 15 de falan insan haliyle stres oluyor ama olma zamanı gelince hissederiz nasılsa
Gull2110 Kizim_ve_Annesi dun yeni dogum yapmis bi arkadasimla konusurken 20. Haftalardan sonra karninda yanma hissedersen korkma bebegin saclari olusuyordur demisti en iyi yasayanlar biliyor diye dusunuyorum
Guguk Gulcangzl16 hala mıııı ilk gebelikse zaten hissedebileceğin en erken haftadasın. 21 e kadar hiç hissetmemen var ondan sonra doktora sorabilirsin hissetmezsen
Ysmbkr Gulcangzl16 Hiç sıkıntı yapma canm daha erken ilk gebelikse ben 19.haftamda hissettim ve 25.haftaya kadar yolu var gönlünü ferah tut😊
Mucizebebegim3 Gulcangzl16 Canim 20.haftaya geliyorum hala hissedemedm ..Normal sanrm gitrigmde iyi cikiyor cunku