Yusec Gulcangzl16 bende tam bu soruyu sormustum bende senin gibiyim 16.haftama giricem ama daha hic bisey hissetmiuorum korkuyorum bisey mi var diye
Kizim_ve_Annesi Gizem_37 selam canım az önce post acdım kımse hala bakmadı 23.3haftamdayım karnımın sol tarafında yanma var acaba neden olabılırkı?(
Gull2110 Kizim_ve_Annesi dun yeni dogum yapmis bi arkadasimla konusurken 20. Haftalardan sonra karninda yanma hissedersen korkma bebegin saclari olusuyordur demisti en iyi yasayanlar biliyor diye dusunuyorum
ZehraGG Gulcangzl16 küçük pıtırtı şeklinde olur o haftalarda, bağırsak hareketi gibi olur, hafta ilerledikçe daha net hissedilir. Ben 16 haftalıkken doktorum bir iki haftaya daha iyi hissetmeye başlarsın demişti, gerçekten de öyle oldu.
__meczup__ Gulcangzl16 normaldir ama insan hemen hissetmek istiyor demi... Canlı olduğunu evde de anlamak istiyor🙈
Gulcangzl16 __meczup__ öyle valla 🥰 ultrasonda bu kadar hareketli bebeği ben nasıl hissedemiyorum diyorum 😣
Arzuderinn __meczup__ resmen paranoyaklık:) hissetmeye basladigim an hareketsiz durduğunda uyuyamiyorum sabaha kadar. Doktora gidiyorum hemen oda gülüyor bırak annesi biraz dinlensin seni dinlendiriyor diyor :)))
doganBanu Gulcangzl16 yahu mümkünmü 30grmlık bir embriyoyu hissetmek onların hissettiği kendi nabızları falan🙈
Sera6012 Gulcangzl16 bende 18+2 deyim öyle belirgin bi hissetme zaten yok benimde Ilk gebeliğim sadece bağırsak hareketi gibi bazen bişeyler oluyo sabırlı olmak gerek bence
Ceesuu Gulcangzl16 çok normal niye sinirlendin ki😇😇 ben 21 haftalıkken hissetmistim. Şimdi hissettiğini düşünürsen zaten büyük ihtimalle gazdır o 😂😂Zamani gelirce gerçek hareketlerini anlayacaksin inşallah kuzum takma kafana.