Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ Benimde birkaç sorum olacak. Şu an 28+1 im. Okul açılacağı zaman yani 3 şubatta 32+ lı haftama başlayacağım. Benim düşüncem aslında okul başlayacağı o gün doğum iznimi başlatmak 8 hafta sonrası tam doğum zamanıma geliyor 29 mart gözüküyor. Doğumdan sonra 8 hafta sonrası ise 25 mayısta bitiyor. Okulun kapanmasına 1 ay ve seminer 1 haftayı eklersek 5 haftam kalıyor. O 5 haftayı sizce nasıl değerlendirmeli rapor mu almalı ne yapmalı? Öneriniz nedir? Açıkcası döneme başlamak taraftarı değilim çocuklara da zor olur başka bir öğretmene adapte olmaları vs diye. Cevaplarınızı bekliyorum 💁🏻♀️