Ben de ayni durumdayım. Üstelik benim 32. Yağ tam 15 tatilin icine denk geliyor. 24 ocakta çalışabilir raporu alacam. 3 şubata kadar tatil. 24unden 3subata kadar olan kısım sonrasına aktarılır mı bilmiyorum. Hastanenin rapor bölümüne sordum, biz kurumlara göre rapor yazmayız. Normal aktarma işlemi yaparız milli eğitim sonrasına ekleyebilir de eklemeyebilir de dedi.