Cansusezgin Suheyla123 hayır canım.hoc bı şekilde ağrım olmadı sadece karnında kasılmalar oldu gttim.nst sanci cikmadi ama 1 cm acilmam vardı acile gitmiştim.
Erenimo Symsznn bende 36+5teyim.gunde 3 tane hurma yiyorum. 7 tane yiyebiliyormusunuz. 11 yada 15 çok degilmi yaa.
Symsznn Erenimo 36 da ben de başladım canım ilk 3 sonra yavaş yavaş 5 7 9 11 diye arttırdım zor oluyor ama mecbur 🙄
Xbebek123 Kizlar birde hurma yiyince çekirdeği bir süre ağızda tutup emmek gerekiyormuş ben en son yediğim hurmanın çekirdeğini 15-20 dakika agzimda tutuyorum
Xbebek123 Symsznn benimde 3 cm ama sancı yok kuzum. Allah yardımcın olsun sağ saglim kucağına al inşallah bebisini. Doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum :))
Symsznn Xbebek123 ay Allah yardımcımız olsun inşallah gün içerisinde doğururuz benim sancılar artıyor
Xbebek123 Symsznn Ben Çarşamba günü muayene oldum tatlım o zaman dedi doktorum acilman var diye. Evdeyim ben sancı bekliyorum ama gelen giden yok. Aayy senin melegin geliyor vallahi senden çok heyecanlandım. Sancılar kaç dakika da bir geliyor
Symsznn Xbebek123 anca girebildim buraya uygulama attı beni sanırım. Normal diye zorladım zorladım sonunda sezeryan oldum canım 5 cm den sonra açılmam olmadı🤷🏻♀️
Xbebek123 Symsznn tatlım bizde yarın akşam hastaneye yatıyoruz suni verecekler 38 den beri acilmam var ama ilerlemiyor ayy çok heyecanliyim