Merhaba hamiş anneler. Konu yemek üzerine. Çevreniz size yemediğiniz halde zararlı şeyleri ; bak bu zararlı bunu yeme, şunu yeme, tatlı yapma, tatlıdan uzak durun kilo alırsınız eşin de sen de. Diyerek sizi de psikolojik olarak etkiliyorlar mı? Bunu her görüşmenizde yapıyorlar mı? Bu durum benim çevremde oluyor maalesef. Kalp kırmamaya çalışıyorum, zaten yemiyorum diyerek işin içinden sıyrılmaya çalışıyorum ama bazen konu uzadı mı uzuyor ve ben çok rahatsız oluyorum. Sinirim de geriliyor ister istemez. Bunun bir çözümü var mı? Siz böyle durumlarda neler yapıyorsunuz?