Bebegiimle Hosgeldinbebegimm isim işi çok zormuş gerçekten benimde kızım olacak inşallah ama isim bulamıyorum resmen 🤦♀️😊
Hosgeldinbebegimm Bebegiimle kızda seçenek çok o yüzden zor olabilir ama ben illaki bulurdum içime Sinen, erkek daha zor bende işte bu diyebileceğim bir isim yok 😞
Emin_e Hosgeldinbebegimm barlas daha guzel sanki, biz de bi turlu isme karar veremiyoruz begendiklerimizi yazip kura cekecegiz😂