Hosgeldinbebegimm Kızlar merhabalar oğlumuzun adına bir türlü karar veremedik. Kaçıncı değiştirişimiz😂 Eşim Barlas koyalım güzel dedi bende Bartu diyorum. Sizce hangisi hoş? Birde Kuzey var tabi aklımın bir köşesinde😅 Barlas: Kahraman, savaşçı Bartu: Varlık, Servet
Minnakbebisim Hosgeldinbebegimm Barlas ı oldum olası beğenmiyorum söylenişi de öyle. Ama Bartu ve kuzey harika isimler kesinlikle direkt ve bu ikisinden birini koy canım 😂
Hosgeldinbebegimm Bebegiimle evet bende o noktada takıldım Batu olsa daha kolay söyleniyor mesela🙄 Kuzey cepte , anlamı yok ve genelde söylediğim zaman hemen bi Kuzey Güney diyorlar o yüzden etkileniyorum başka isim arayışlarına giriyorum🤔
Hosgeldinbebegimm Minnakbebisim bartu nun anlamı güzel söylenişi biraz zor gibi geldi 🤯 Kuzey de kime söylesem hemen bi Kuzey Güney diyor yaaaaa 🤯🤯 ne zormuş arkadaş
Bebegiimle Hosgeldinbebegimm isim işi çok zormuş gerçekten benimde kızım olacak inşallah ama isim bulamıyorum resmen 🤦♀️😊