Rum en iyisi diye birşey olduğuna ben inanmıyorum 65 tl de az para değil kimse kusura bakmasın yani hem muayene ücreti hem doğum hem tahlil hem ilaçlar çok masraflı oluyor. allah şükür şuan ki doktorum devletin karşıladığı ilaçları yazma taraftarı aynı işlevi görüyor dedi adam öyleyse neden fazla para vereyim ki