Rum eski doktorum da onu vermişti doktor değiştirdim ben bu ilacı devlet karşılamıyor onun yerine başka ilaç yazayım devlet karşılıyor fazla para vermene gerek yok dedi. eski doktorun yazdığın tek bir ilaca 65 tl öderken şuan 2 ilaca 25 tl verdim. doktorlarda ilaçlardan prim alıyor onun için devletin karşıladığını yazmıyor arkadaşlar bilginiz olsun