Saftorik aşılama denedim sonuç olumsuz ben direkt tüp bebek istediğim halde aşılama önerdi yaz tatilim var sadece dedim görev yaptığım ilden geliş gidiş yapamıyorum dedim temmuz ayında aşılama ağustos da tüp bebek yaparım dedi zaten işinin ehli biri bunu demez o kullanılan ilaçların etkisi hemen geçmiyor aşılama da yazdığı çatlatma iğnesi bende kist yaptı. ve ağustos ayı geldiğinde embriyolog yıllık izinde bende yurt dışına tatile gidiyorum istiyorsan gel bi kez daha aşılama yapayım dedi böyle bir insana güvenemezdim size güvenmiyorum sizinle devam etmicem dedim bence gidip mağdur olmayın...