Benim kuzenimin oğlu da hidrosefali ile doğdu yaşamaz bile dediler suan 6yasında bas buyumesi durdu gayet sağlıklı.bol dua ve şükür herşeyin başı üzülmeyin imtihanınıza dirayet gösterin daha kötü hastalıklarla doğan bebekler var.allah yardımcınız olsun insallah 🤲