Fidan3594 Merhaba anneler, günde kaç lt su içiyorsunuz ? Zorla mı yoksa canınız mı istiyor. Doktorum 2,5 lt içmemi önerdi bende yaklaşmaya çalışıyorum bu rakama
Mrym005 Fidan3594 Ben suyu çok seviyorum bekarken de cok icerdim günde 8 bardak sudan fazla iciyordurum. Kaç litre ediyor bilemedim. Ama doktorum gayet sağlıklı ilerledigimizi soyledi
Tuba_13 Fidan3594 5. Haftadan sonra migdem suyu bile kabul etmiyordu zar zor şu içiyodum ama şimdi 8. Haftayım sürekli canim su istiyo e bide vücudumuz değiştikçe suyada ihtiyacımız olacaktır tabi.
SomurtganSirin Fatos0277 benimde midem bulandığı için içemezdim . Ama artık limon sıkıp içiyorum ve baya içiriyor 🤗 tavsiye ederim. Limonlu suyum yanı başımdan eksik olmuyor , içtikçe içesim geliyor
Fidan3594 Mrym005 doktorum 2 buçuk 3 litre içmeye çalış dedi. 8 bardak 1600 lt yapıyor biraz daha artırmanız faydalı olur bence
Ayserkan Fidan3594 suyu sevdiğim için hamileligimden bu yana bol bol içiyorum bazı günler 4 litreyi bile buluyor ama 3 3.5 arası garanti iciyorum
Anka386 4 litreden fazla içiyorum. Hamilelikle beraber su aşığı oldum resmen. Eşim şu alirken dalga geçiyor artık. Herkesin eşi ekmek istiyor musun der benim ki önce su soruyor 😂
Tusubasa Fidan3594 3.5 4 litreyi buluyorum 🙊 ama canim isteyerek içiyorummm zorlamiyorum kendimi :) hamilelikten öncede içiyordum hemen hemen bu kadar suyu alişkanlik oldu herhalde bende 😂😂
Ftszgn Is yerinde 3 sise 750 mm bitiriyorum eve geliyorum 1 bucuk lt bitiyor, 4 lt yi buluyor,canım istiyor su içmek 🤭
Yrnkrm Fidan3594 bizim bebeğimizle sıvımız çok güzel ama ben enf olmamak için 2 5 litre ve içebilirsem daha fazla içiyorum
Dilanburak Fidan3594 valla benim günde rahat 3 ü buluyor kesin geçiyor da net üç içiyorum ayaktayım ders anlatıyorum ister istemez içiliyor
Syma95 Fidan3594 zorlaya zorlaya 2 litre icemeye calisiyorum. Ozellik idrar yolu enfeksiyonu olmamak icin