Melteeeem 2 sini de denedim ilk ikisi normal doğum 3. Sezeryan oldı kesem parçalanınca sezeryada çabuk toparladım ama kesin normal doğum derim ben hem sağlık açısından hem sonrası için daha rahat
Ama şimdi 4. Ye 21 hafta hamileyim nasıl olsa artık Bi kestiğim var bayılıp alsınlar uyanınca herşey bitsin istiyorum o yüzden sezeryan tercih edicem galiba
Aradan 2,5 yıl geçince normal doğum oluyor sezeryan sonrası benim 3,5 yıl oldu ama Dr normal tercih etmemi isterse yok demem
Senin ilkse normal yap korkma o an çekip sonra çok rahat edeceksin