Melteeeem Cesaret edip karar veremiyorum altımın kesilip dikileceğine karnım kesilsin diyorum asası daha çok acır diyorum allahım yarabim kafayı yicem bebek çok kilolu bir bebek değil 37 de 2590 dı ikisinide deneyenler yazabilir mi yada neye karar verenler
Esra_benzek Melteeeem bi tecrübem yok size biöneride bulunamıycam ama şunuda söylemeden geçemedim🙏🏻 Bebeğiniz nasıl gelmek istiyosa öyle gelir bunu biz belirleyemeyiz yani ben böyle düşünüyorum 🥰🙏🏻
Kbra1234 Melteeeem doğumun her türlüsü zor ben normal yaptım biraz zor oldu ama 2 hafta oldu kendi işimi yapabiliyorum ama diğer türlü sezeryan olan arkadaşlarım var 20 gün yatan var emzirmekte zorlanan var çocuğunu eline almada zorlanıyorlar en iyisi normal derim
Busra5341 Melteeeem ayni kafadayiz su an bende normal istemyrm sezeryan istiyorum ayni seyleri dusunuyrm . Her ikiside zor etrafmda normal doguran yok hepsi ucuncu gun her isi yapabildiklerini soyluyor ve pisman olan hic yok .saglikli olan tabikide normal ama kendimde hic o cesaret yok ani bi hareket yapip bebegi tehlikeye atmaktan korkuyorum .bilmyrm artk aniden gelirse ona yapcak bisey yok ama sezeryan istyrm ben karar verdm
Fidan3594 Melteeeem bence her iki taraf için sağlıklı olan normal doğum. Milyonlarca kadın yapıyor ise siz neden yapamayasınız. Tabi bunu önce bebeğiniz belirleyecek
[silindi] Kbra1234 bende aynı şekilde aksine sezeryan olup 3.günü ayaklanabilen, normal doğurup 40 gün ayak üste duramayan çocuğunu kucağına alamayan duydum. Bence bunlar bünye meselesi, kimi normalde zorlanır kimi sezeryan de✋🏻
Melteeeem Busra5341 iste ben bu cesarette değilim karar veremiyorum akışına bıraktım ama korkuyorum yani normalden ne yürüyüş yaptım düzenli ne eşimle ilişkiye girdim kapandıkça kapanmıştır orası diyorum kendime
Busra5341 Melteeeem kac haftaliksin canm ama karar ver bence cunku senin istegine gore mudahele ediyorlar . Benim iki kaybim var bu ucuncu gebelik o yuzdn bize iliski zaten yasakti bizde snra korktuk giremedik 14kilo aldim 72le kaldim hamile. Yuruyus namina hicbirsey yok sadece yaptgm evde temizlik supurge o yani anliyacagn normale dair hicbir hazirlgm yk bnmde doktorumda normal hazirlik gerektryor istoyorsan comelme merdiven cikma yuruyus hepsni yapmalisin dedi ama vazgectim sezeryan istyrm yani karar verdim artk .
As1iokay 25 gün önce istanbul türkiye hastanesinde Bebegin bası yukarda oldugu için spinal sezeryan oldum İlk yuruyus için kalktım daha hiç yatmadımm inanın muhtesemdi dogumum bnce hastane ve doktor çok önemli yapıştrma oldu dikişim 2. Gün korsemide taktım hayırlısı nyse o olsun sizin için
Haritas As1iokay bende spinal yapacağım inş ablamda böyle yaptı maşallah hemen kalktı ve çok iyiydi doğumdan sonra da kilosu da gitti göbeği bar biraz oda hep vardı onda genetik bizde
Akademisyenanne As1iokay korse konusunda hangi markayi onerirsiniz? Bir de kendi bedenimizde mi almaliyiz? Carsamba spinal sezaryan olacagim.
Melteeeem Busra5341 37+2 oldum karar vermem lazım artık doktorum önceliğimiz vajinal doğum deyip duruyor valla korkuyorum seseryandan da korkuyorum ama normalden daha çok sanki aşşası kesilse çok sızlar ama ya
Minigim_ Sezeryan oldum allaha şükür hiç zorlanmadım ayaklandim hemen normali bilemicem belkide o daha rahattır ama ben memnunum sezeryandan
Busra5341 Melteeeem kesinlikle . Ben dusuk yaptim agrisi cok kotuydu bilmyrm ondanda kaldi ustumde heralde doktorum benle knusunca bnde bi normale yoneldim gbi oldu ama gecti cunku ben orasi konusunda kamera girdgnde bile kasiliyorum bilmyrm yani normalde de acilma icin muayene edyolar cati muayenesine fln dusununce hic rahat olamicami dusundum o yuzden vazgectm ben ama tabiki karar senin canim biraz olumlu dusuncelerin varsa tabikide normalde olabilir yani niye olmasin bebegiin pozisyonu hazirsa normal icin senin kendini hazirlaman onemli olan .
Minigim_ Melteeeem hayır allaha şükür ağrımıyor şimdi 26+1 tekrar sezeryan olcam bundada inşallah sorunsuz geçer.
Minigim_ Melteeeem normal olmazsa mecburi sezeryan olucak zaten. Kendini hangine hazır hissediyorsan artık ben son ana kadar normal diyodum ağrı gelince korkup sezeryana dönenlerdenim.
Busra5341 Melteeeem 😂😂😂 bebekler hizlida analarinda is yok .sanki benimkide dondu assagida hssdyrm gibi catilarm aciyor . Pazartesi gorcez bakam gidince 35 haftalik olcz bizde ay sagsalim bir dogursak uykularm kaciyor stresten dusunmekten yaklastkca🤦♀️