SultanDacMeral Bazen çok sasiriyorum canim mide bulantimiz olsa ondan şikayet ediyoruz, olmasa yine şikayet ediyoruz biz ne istiyoruz tam olarak 😁 Benimde olmadı bulantim ilk zamanlar bebegide hissetmiyosun zatn catliyodm benim karnm ne zmn cikcak ne zmn tekme atck diye, sanırım uç aydan sonra oldu bulantm ama iki hafta surdu o kadar.