Hiç paniklemeyin ben 23 haftama girdim ne mide bulantısı ne baş dönmesi çok şükür çok rahat bi hamilelik oluyor böyle olunca hamile kıyafetini bile 2 hafta önce aldım o derece 😀 eşim diyor ki ne biçim hamilesin canında birşey hissetmiyor diye 😀😀 ve ben hareketleri yeni yeni hissetmeye başladım🤗 herşey kademe kademe ilerliyor hiç panik yapmayın ❤