aysenurozdemirr Akannaka bende hergün sade kefir içiyorum ama laktozsuz olanını içiyorum, ishal veya mide yanması gibi bir şikayet olmasın diye, sanada tavsiye ederim laktozsuz deneyebilirsin☺️
Adablc Grhn olabilir 😏 sigara içiyorumda ben.ondan almıyor sanırım doktor bişey demedi ama ben ona bağlıyorum 😔
Grhn Adablc bırakmaya çalışın 😏 doğdukdan snrada bebekde hastalıklar olabilir onu düşünün . İnşallah bırakırsınız