Akannaka Kızlar doğuma cok az kaldı bebegime kılo aldırmak için ne yapabiliriz ne yesek acep fikir alışverişi yapalım🙏
sevval55 Akannaka doktorum bana yeşil mercimek bulgur sürekli et balık tavuk ve kuruyemiş önerdi. Benim yavrumda zayıf almıyor kilo kontrole kadar hala almamışsa alacak doktorum...
Aturkk Akannaka en önemlisi haşlanmış yumurta👌 Ben ilk gebeliğimde her sabah günde 2 tane yiyordum geriye kalan seyleri pek önemsemedim hersey yiyordum kızım 4.300 dogdu😍😍
Yrnkrm Akannaka haşlanmış yumurta kefir kaşar peyniri aşırı kilo aldırıyor ama kefiri dikaktli iç ishal yapabiliyor
Adablc Akannaka kaşar peyniri süt yoğurt çok tüketiyordum.3850 doğmuştu kızım.şimdide 37+4 üm geçen hafta 2900 dedi doktorum.bu hafta 2850 dedi.çocukta bende almıyorum kilo 🙄
deletedmom815 Yumurta,ceviz,badem,pestil,et,süt,balık,yoğurt yani kısacası bol bol protein ve kalsiyum ama son aylarda bebişler fazla kilo almıyor canım.
Grhn deletedmom815 aksine son aylarda alıyor diye duyuyorum ben ama 🤷♀️ Yani genelde öyle oluyor hatta anne bile ayda 2 kilo alıyor bebek De her hafta 200 gram alıyor. Son aylar önemli
Akannaka Genelde muz kasar peyniri süt ceviz falan duydum yedim ama ben daha hiç kilosunu öğrenemedim çünkü doktorum önemsemiyo net ve doğru çıkmaz dio ama merak ediyorum meyvede kılo aldırıyo die duydum ama yinede tecrübe eden varsa denilelim 😂
Akannaka Aturkk wuhuuwww mükemmel yarın itibarıyle geri kalan 20 gün her gün haslanmıs yumurta 2 3 artık 😂😂😂😂
Akannaka Aturkk işte bende böle denemiş onaylanmıs birseyler öğrenmek istiyodum cok tesekkur ederim dua edicem sana🙏
Yrnkrm Akannaka ay kuzum kusura bakma ama meyveliler kusmuk gibi. Ya tabi damak zevki ama ben bekarlığımda bile içemedim o kadar kötü
Grhn Akannaka aynen 😆 ama içemiyorsan zorlama canım . En önemlisi her gün yumurta ceviz kaşar peyniri muz ye çok güzel kilo aldırıyor
Akannaka Grhn artık kalan 20günümde bol bol yicem ne yapayım ama işte bebegin kilosunu bilmediğimden aldımı ne yaptı bılemicem ama ben yüklencem yinede 😆🙏
Akannaka Adablc bende toplamda 12 kilo aldım son 20 gün kaldı kılo alsın bebek istiyorum o yuzden ne elımden geliyosa artık yüklicem 😂
Adablc Grhn olabilir 😏 sigara içiyorumda ben.ondan almıyor sanırım doktor bişey demedi ama ben ona bağlıyorum 😔