Zehramomm çokk saçma normal doğum olursa ne zamn gelecği belli olmaz bebeğin böyle bi durum çok saçma yani üstelik ben dediğim gbi önceki doğumumu 31 aralk gecesi yaptm gece 11 de hastaneye gittm sabh doğum oldu doktorum 8 saat benmleydi ve asla ektra ücret felan alınmadı