Betul-2020 isimsizbebek bence sen risk alma derim canım benim de şuan erken doğum riskim yok ama ne olur ne olmaz vallahi doğumun ne zaman geleceği belli olmaz
Esma_Pinar02 Betul-2020 Özel ya da devlet fark etmiyor değil mi cnm? Ya da hastane fark eder mi acaba? Ben Mardin'deyim.
Betul-2020 Esma_Pinar02 ben özele gidiyorum canım ama fark edeceğini düşünmüyorum açıkçası devlet de para almaz bi kontrol bir muayene diye çağırıyorlar zaten
Aras-Altay isimsizbebek bence sen ara ara 2 haftada bir git canım risk olsun olmasın ne olacağı belli olmaz benimde riskim yok ama belli olmaz sonuçta