Merhaba anneler. 33. Haftama girdim. Merak ettiğim birşey var. Karındaki kasılmayı takip etmem gerek ama gerilme ve sertleşme ile kasılma aynı şey mi? Mesela az önce bebeğim sanırım hareket etti ve o anda karnım gerildi sanki sert oldu ve nefesim daraldı. Şimdi bu kasılma mı oluyor? Eğer değilse kasılmayı nasıl ayırt edeceğim 🤔