Nasippp Prensesim2018 internetten baktım şimdi anlamadığım için hamile diyor testte 😂 kız ne kadar aceba test her zmn kullanabiliyor musun kullan at olmuyor dimi?
Nasippp Prensesim2018 e 1 kere kullandın Atacan he dedim sürekli kullanım oluyorsa bende alım ama almiyim o zmn
Prensesim2018 Tugce1803 hade ya peki ne zman tutmus acaba yumurtlamam 14.cu gundu ama biz adetin bittigi gunde olduk acaba ou tuttu
Prensesim2018 Nasippp ama atmiyorum ben hamileysem sakliyorum ilk cocugumdan kalan 10 test var ve hepsini sakladim
Prensesim2018 Tugce1803 ama bana doktor demisti yumurta rezervin az tup bebek gerek diye normla zor dedi tutmaz dedi ama sure vermisti bir kac ay deneyin diye ama zor gordu bende artik korktum acikcasi artik anne olamicam diye insallah dogrudir da uzulmem.
Papagan Ya arkadaşlar birşey sorabilirmiyim ben post açmayı bilmiyorum da bana yardımcı olur musunuz c_life macun kullanan varmı varsa nerden aldiniz nerden bulabilirim hakkınızı helal edin
Nasippp Papagan canım watsap numarasını vereyim kaydedince profilde görüyorsun macun ismini oradan yaz dönerler sana 505 986 17 38
hava123 Papagan clife yaz google internet sitesi cıkar canım oradn siparıs verebılıyorsun ben kullandım kullandgım ayda gebe kalmıştım ama dusum yaptım o ayrı
Tugce1803 Prensesim2018 hayır değil canım zaten hafta hesabında son adet tarihi sayılıyor ya o yüzden 4 haftalık oluyor diğer adet gelmeyince