avarebirseyyah ya benim bir kizim var 1,5 yasinda oldu bir kac osriyoruz olmayinca doktorada gitmistim yumurta rezervem az denmisti hemen dusnuyorsaniz hemen dedi ama normal zor denmisti bizde normal yaptik bu ay ama hergun sarimsak yerdim gece yatmadan once ve bu ay ovulasyona gore gittik tam 14.cu gun yumutlamam oldu ve oyle supelendim gittim test alip deneidm ve hamilesin yazdi 1-2 haftalik cok sevindim yaaa allahim herkeze nasip etsin korkuyorumdum birsaha olmicak diye