Sbl_U özel hastanede Doğum yapacaksanız ameliyatta Doğumdan hemen sonra takılıyor. Uyuşuk olduğunuz İçin hissetmiyorsunuz. İlk doğumumda öyleydi. Ama devlet hastanesinde ameliyata girmeden odada uyuşturmadan takıyorlarmış. Benim birkaç arkadaşıma öyle yapmışlar. Ve çok acı çekmişler. Bende geçen hafta bu konuyu doktoruma sordum. Devlette ameliyattaki hemşireler ugraşmıyormuş.o yüzden odada takılıyormuş. Özelde senin konforun önemli merak etme uyuşukken takacaklar dedi. İçim rahatladı valla. Sondadan gerçekten bende korkuyorum