Hirakrp benim her şey geriden geliyor, dr lar küçük Bebek olacağını söyledi. Mesela başkalarının sadece karın çevresi küçük veya kilosu az ama benim bacak boyu ve baş da çok küçük bacak boyu 4 hafta geride baş 3. Benim kordonda bir damarım da tıkanmış çok nadir görülen bir durum hematolog bile şaşırdı.Doğumdan sonra genetik testler falan yapılacak hem bana hem bebeğe(bunu hematolog damar tıkanmasından dolayı istedi) Perinatolog ve doktorlar kalıtsal rahatsızlık olmayabileceğini söylüyor. Bekleyip göreceğiz. Ben aştım birçok şeyi, herkes sağlıklı evlat ister. Ben sağlıklı olacağına inanıyorum güzel düşün güzel olsun. Benim de bacak falan geriden geliyor ama doktorlar cüce falan demiyor. Bak burada hep yazışıyoruz birileriyle İnan haftasına göre en düşük kilolu olan ve en geriden gelen benimki. Dediğim gibi başkalarının baş çevresi boy bacak falan haftasıyla uyumlu sadece kiloları be karın çevresi az onların. benimki hepsi geride. 35. Haftada Gittiğim perinatolog her zaman küçğk de olsa risk vardır dedi ama bir sıkıntı görmediğini söyledi ve beni rahatlattı birde iyi birine gittim baya bilgili kendisine güveniyorum. ben iyi olacağına inanıyorum seni bilgilendiririm buradan inşallah bir şey yoktur ikimizin bebeğinde de